woensdag 21 oktober 2009

MKB2.1

Ben gisteren op de workshop van MKB2.1 geweest in de jaarbeurs in Utrecht. Na een goede introductie van de dagvoorzitter kwam er een leuke presentatie van iemand van TNO die bezig was met web3.0 en ons wat kwam vertellen over web2.1. Toch weer een paar leuke en interessante ideeen opgedaan. En vooral de vraag "hoe integreer ik die en die technologie in mijn leven/bedrijf, hoe past het bij mij" moet ik voor een aantal nieuwe technologieen nog zien te beantwoorden. Zo worstel in nog met Twitter. Wat moet ik daar nu mee. En wie is er nu geinteresseerd in wat ik vanavond eet en of ik in de trein zit en 2 parende koeien zie. Volgens mij niemand en als ik wat wil melden kan ik het ook wel kwijt in de blog. Toch heb ik wel al een paar maanden een Twitter account, nog nooit ook maar 1 enkele tweet verstuurd maar toch al een paar volgers. Hmm, hoe integreer ik dat twitteren in MIJN leven? Wie het weet mag het zeggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u