dinsdag 17 mei 2011

Justitie plukt ook de kleine crimineel

Die kop staat vandaag zelfs op de voorpagina van de Gelderlander. Er wordt mee bedoeld dat al het geld dat ze "verdiend" hebben met hun criminele activiteiten teruggehaald gaat worden. Dat suggereert voor mij dat dat nu nog niet gebeurt. Laatst ben ik ook toegetreden tot het gilde der kleine criminelen. Ik belde vanuit de auto. De beller had mijn verkeerde telefoon (die niet in de car kit zit) gebeld dus ik kon er eigenlijk niets aan doen. Wat ik ook probeerde bij meneer Agent die Eur 180,= mag ik wel ophoesten. Het lijkt me dan ook niet meer dan terecht dat overvallers op snackbars hun buit terug moeten betalen. Dat klinkt als een goede verbetering. Ongelofelijk eigenlijk dat zoiets nog op de voorpagina van de krant moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u