vrijdag 8 januari 2010

vaders en pubers

Heb jij dat nou ook? Dat je het beste voor je kinderen wil maar dat ze het altijd beter weten? Dat ze perse zelf in de valkuilen willen trappen waar jij ze zo graag voor wilt behoeden. En soms vind ik het prima als ze in een valkuil trappen maar sommige valkuilen zijn wat mij betreft een beetje te diep.
Als vader van oa een 12 jarig zoontje, die net zijn eerste schreden in de brugklas en op het liefdespad zet, zal ik met enige regelmaat mijn belevenissen aan dit blog toevertrouwen. En ik ontvang uiteraard graag steun van ervaringsdeskundigen

2 opmerkingen:

  1. Hallo Gerard, een buurjongen moet altijd kunnen vertrouwen op zijn buurmannen. Ik kan je hele (via,via) verhalen vertellen over het schoolfeest, maar dat doe ik dus niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Henk, als je doelt op zijn prille liefdesleven dan kan ik je geruststellen. Gelukkig is het zo dat we die verhalen nog allemaal in geuren en kleuren te horen krijgen. En ik hoop uiteraard dat dat nog lang zo mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank u